لوتی زخم خورده







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





روی تخته سنگی نوشته بود

روي تخته سنگي نوشته شده بود: اگر جواني عاشق شد چه کند؟ من هم زير آن نوشتم: بايد صبر کند براي بار دوم که از آنجا

گذر کردم زير نوشته ي من کسي نوشته بود: اگر صبر نداشته باشد چه کند؟ من هم با بي حوصلگي نوشتم: بميرد بهتراست .

براي بار سوم که از آنجا عبور مي کردم ، انتظار داشتم زير نوشته من نوشته اي باشد ، اما زير تخته سنگ جواني را مرده يافتم . 



نظرات شما عزیزان:

المیرا
ساعت0:01---6 شهريور 1392
آفرین. به این میگن حرف گوش کن

nasim
ساعت22:43---29 مرداد 1392
bad bakht pesare

درسا
ساعت22:27---29 مرداد 1392
ممنون قشنگ بود.

sanaz
ساعت20:21---29 مرداد 1392

ما گول خوردیم وقتی گفتند “سلام سلامتی می آورد” ؛
ما از همان روز که به عشق گفتیم “سلام” تا به امروز تب کرده ایم !
چه سلامی ؟ چه علیکی ؟ ما جوابی هم از عشق نگرفتیم …


Lisa
ساعت2:48---27 مرداد 1392
آاااااه ای زمیییییییین دهان بگشاااااا و مرا ببلللللعع!!

mahdie khanoom
ساعت11:32---26 مرداد 1392
این طاقچه غبار گرفته نفس نمی کشد


کسی ازنامه های بی تمبر خبرنمی گیرد


چراغهاپژمرده اند تایید می کنم!


این خانه متروکه ست حنجره ام رابه حراج گذاشته ام


اما دنیاکر است.....نمی بیند...!


کمی واژه می خواهم برای گلدان ها


تاشوق کنند آری....!!


این خانه متروک است


دراین حوالی بی تو....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط فرشاد در 1:6 | |